Istaknuti post

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb - Vjezba iz B2

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb Domaca zadaca, odredi odgovarajuci glagol Lies den Text - Citaj Tekst Ronald am Meer Es war ...

Prijedlozi Vjezba A2+ lekcije za njemacki jezik

Dodajte odgovarajuce prijedloge.

1. Morgen,  Freitag,  den Vorlesungen habe ich endlich Zeit!
   Jutro, :::::::::  Petak, nakon predavanja napokon imam vremenq!

2. Ich kann also  Nachmittag meine Freundin Birgit besuchen.
    Ja mogu popodne moju prijateljicu posjetiti.

3. Wir trinken zusammen Kaffee, dann wollen wir  das neue Theater gehen.
    Mi pijemo zajedno kavu, tad hocemo mi u novi teatar ici.

4. Die Vorstellung beginnt  19 Uhr. Sie dauert etwa 21.30 Uhr.
    Nastup pocinje u 19 sati. Ona traje nesto do 21:30.

5. Meine Freundin kenne ich  dem letzten Mai, das heißt, wir haben uns fast einem Jahr kennen gelernt.
    Moju prijateljicu poznajem  od poslednjeg maja, to znaci, mi smo se upoznali prije jednu godinu.

Rjesenje:
1. am, nach.  2. am.  3. in.   4. um,  bis.  5. seit, vor.