Istaknuti post

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb - Vjezba iz B2

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb Domaca zadaca, odredi odgovarajuci glagol Lies den Text - Citaj Tekst Ronald am Meer Es war ...

Učenje njemačkog vježba - Befehlen Bitten

1. Befehlen - Zapovijedati      2. Bitten - Zamoliti

  1. Mach die Tür zu! .
  2. Mach bitte die Tür zu.
  1. Bring mir das Heft!.
  2. Bring mir bitte das Heft.
  1. Rühr das Essen um !.
  2. Rühr bitte das Essen um.
  1. Bring das Buch her!.
  2. Bring bitte das Buch her. 
  1. Hol das Kind ab!.
  2. Hol bitte das Kind ab.
Prevod:
  1. Zatvori vrata!.
  2. Zatvori molim te vrata.
  1. Donesi mi bilježnicu!.
  2. Donesi mi molim te bilježnicu.
  1. Promješaj jelo!
  2. Promješaj molim te jelo.
  1. Donesi knjigu ovamo!
  2. Donesi mi molim te knjigu ovamo.
  1. Otiđi po djete!
  2. Otiđi molim te po djete.

1. Bitten - Zamoliti     2. Frage stellen - Postaviti pitanje
  1. Öffne bitte die Tür.
  2. Kannst du bitte die Tür aufmachen?
  1. Gib mir bitte das Buch.
  2. Kannst du mir bitte das Buch geben?
  1. Komm bitte mit mir mit.
  2. Kannst du bitte mit mir mitkommen ?
  1. Komm bitte zu mir.
  2. Kannst du bitte zu mir kommen?
Prevod:
  1. Otvori molim te vrata.
  2. Možeš li molim te vrata  otvoriti?
  1. Daj mi molim te knjigu.
  2. Možeš li mi molim te dati  knjigu?
  1. Pođi molim te sa mnom.
  2. Možeš li molim te poći  sa mnom?
  1. Dođi molim te k meni.
  2. Možeš li molim te doći k meni?