Istaknuti post

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb - Vjezba iz B2

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb Domaca zadaca, odredi odgovarajuci glagol Lies den Text - Citaj Tekst Ronald am Meer Es war ...

Meine Träume - A2 nivo za ucenje njemackog jezika

Meine Träume - Moji snovi

"Sta bi bilo kad bi bilo" jako interesantna lekcija u kojoj se radi o uvjetovanim recenicama u buducem vremenu. Probajte sami rijesiti bez gledanja rjesenja, to je najbolja vjezba za ucenje.


1. Wenn mein Englisch besser ,    ich mich um diese Stelle bewerben.
    Kad bi moj engleski bolji bio,  ja bih se za ovaj posao prijavio.

2. Wenn Christian im Lotto gewinnen ,    er mit dem Arbeiten sofort aufhören.
    Kad  bi Kristian na lotu dobio bude, on bi sa poslom odmah prestao.

3. Wenn du klassische Musik gern ,    ich dich einmal in die Oper mitnehmen.ay
    Kad ti budes klasicnu muziku rado slusala (imala), ja bi te jednom u operu poveo.

4. Wir  uns freuen, wenn Sie unsere Einladung annehmen .
    Mi cemo se radovati, ako vi nas poziv prihvatili budete.
5. Meine Tochter  froh, wenn ihr morgen Abend vorbeikommen .
    Moja kcerka bice radosna, ako ja sutra navece budem svratila.


6. Wenn ich eine schöne Stimme ,    ich im Chor singen.
    Kad bih ja jedan lijep glas imao, ja bih u horu pjevao.
 
7.  du auch dann am Computer sitzen, wenn es nicht regnen ?
    Dali bi ti takodje za kompjuterom sjedio, ako nebi bilo kisilo?

8.  ihr zu Johanns Geburtstagsfeier mitkommen, wenn er euch einladen ?
    Bili vi na johanovu proslavu rodjendana dosli, ako on vas bude pozvao?

9. Wenn ich nicht so erkältet ,    ich gern einen eiskalten Orangensaft nehmen.
    Ako  ja nebudem tako prehladjen bio, ja bih rado jedan ledenohladan sok od narandze uzeo.

10. Was  du anders machen, wenn du der Bundeskanzler ?
      Sta bi ti drugcije napravio,   ako bi ti bundes kancelar bio.


Rjesenje:
1. wäre, würde.    2. würde, würde.   3. hättest, würde.  4. würden, würden.   5. wäre, würdet.  6. hätte, würde.   7. würdest, würde.   8. würdet, würde.   9. wäre, würde.  10. würdest, wärst.